{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این کلیپ ساخت خودم🙂

این کلیپ ساخت خودم🙂
آخرین پست منه⁦✌️⁩⁦✌️⁩😔
لایک و کامنت 💫⁦🌪️⁩
خداحافظ 👋👋👋
دیدگاه ها (۱۵)

سلام 😀😀برگشتم

#بخونید🍃زندگیه دیگه،گاهی خسته ت میکنه خیلی خسته ت میکنه،اونق...

توی پست های من کامنت پنهانی ننوسید اگر راجب پست منه به خودم...

کلیپ ساخت خودم لایک یادت نره 🎀✨

ساخت خودم ☺️اصلا هر فیلمی (Dina) روش بود ساخته منه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط