{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

fickkkkkk 42484902

دیدگاه ها (۰)

دیگه حرفای ناشناس قشنگتونم ازم دریغ میکنید؟! بدون اینکه بدون...

چرا نمیتونم مثل سابق باشم؟ چرا باید فرق کنم که یکی دیگه بشم؟...

میخوام گریه کنم :))

پشت هر چهره ی خوشحال..... یه آدم مُرده هست :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط