{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بش خوب بلد بودی.!

دپ#
غمگین#
موود#
لشطوری
ویسگون#
تتلو#
موسیقی'رپ-
لایک-کامنت-فراموش-نشه-خا!
دیدگاه ها (۱)

مگه دست خودته-!؟

اهنگش قفلیع!,,,

مهم نی)!

میشه!؟

لایک کامنت فالو فراموش نشه جیگرا ✨ ....#آهنگ#موزیک#آیسم#تتلو...

لایک کامنت فالو فراموش نشه جیگرا ✨ ....#آهنگ#موزیک#موزیک_وید...

#کلیپ #ویسگون #غمگین لایک فالو بازنشر فراموش نشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط