{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدادی نه.........

میدادی نه.........
دیدگاه ها (۱)

جان مریم....

من ودوستام.

🤣👭

چی بگم......

خب کافر بهش میدادی 🤣چه پسره تپل هست 😘

اگه رفتنی بودی پس میدادی بگو هی چرا بم قول؟..:]

🔶سلبریتی که واسه هرچیزی نظر میدادی دیالوگت رو یادت رفت!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط