{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادش بخیر یه زمان خودمون اینو می خوندیم ....

دیدگاه ها (۰)

کوچه شد بهشت !

در سکوت شب ....

پشم ریزون ترین چیزی بود که دیدم که تا حدی درست بود !

جزتو کسی رو نیستم دیگه!

ترول

ℕ𝕒𝕣𝕦𝕥𝕠 𝕏 𝕠𝕟𝕖 𝕡𝕚𝕖𝕔𝕖

یادش بخیر لایک کامنت یادت نرع ❤️..‌.#ویسگون #عشق #تیک_تاک #و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط