{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طرفم نیا بد درگیرم

طرفم نیا بد درگیرم
هررو دارم بدتر میشم 🖤
دیدگاه ها (۳۶)

فقط اونجایی که پیشرو میخونه ❤️‍🩹

فقط اونجایی که مهدیار میخونه ❤️‍🩹

دیدی نتونستی دیدی نشد 🥀

چجور دلم راضی بشه 💔

من اگه دکتر بشم از این بدتر میشم 😅💪🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط