{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کجا میری ؟؟؟؟؟ «باهم» میریم

کجا میری ؟؟؟؟؟ «باهم» میریم
#از_یاد_رفته
دیدگاه ها (۰)

#شغال

آه فاتح قلبم...#بامداد_خمار

اما پسر شدم که تو را آرزو کنم....#از_یاد_رفته

#بامداد_خمار

مادر شوهر:😂💔 ˓بـرو پایـینـ↻ایـنجـاجایـےبراےܩرورخـاطراتـ↻ اصک...

چه واژه قشنگیه این “باهم”؛ باهم میریم، باهم بگیریم، باهم درس...

😿😿#از_یاد_رفته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط