{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گلبممممم

گلبممممم
تو مال خودمی❤️
دیدگاه ها (۱)

من بازم قضاوت میشم

🥲

مرسییییی

تو مال خودمی ...به هیچکس نمیدمت (S)🐼💛🫂•‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌...

دردونه کوچولو تو مال خودمی باشه ؟ با کسی تقسیمت نمیکنم @jk_1...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط