{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من تنها بودم بی تی اس اومد سراغم و یه روزی هم ما رو تنها

من تنها بودم بی تی اس اومد سراغم و یه روزی هم ما رو تنها میزاره😭🥺
دیدگاه ها (۱)

RJ

منتظر اون روز نیست چون ناراحتم میکنه😭

بچگی های اعضا

من اگر یه روزی بی تی اس رو ببینم😂

ایشونم از بی تی اس فعالیت میکنه و خبر هارو میزاره حمایتش کنی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط