{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچی ادم خوشگل هست میمیرن

هرچی ادم خوشگل هست میمیرن
ای بابا
دیدگاه ها (۴)

منطقیه

چرا همه چی به هم ربط دارهههههه

چی بگم والا

عجب صوصیصیه همش گوشته

هههععععع خدددااااا

بابا خوشگل

نمیدونم چرا…هروقت عاشق یه شخصیت کارتونی ٫ انیمه ای و…میشم خی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط