{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهوم دیقا ولی همیشه سکوت نمیکنما📎

اهوم دیقا ولی همیشه سکوت نمیکنما📎
دیدگاه ها (۳)

حق تا مریخ

چی بگم والا

حق

ایننن اگهههه خرشانسییییی نی پسسس چیهههه هانننننن😑🙂

چرا همیشه سردرد داری؟!چون همیشه سکوت میکنم و تو ذهنم حرف میز...

اهوم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط