{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادم باس با ذاتش کنار بیاد

لاشی نباشیم
دیدگاه ها (۱)

حضرت لـش مح هسـم احـتـرام بـزا لـعنـتی

مح مدش میکنم ت خزش کوok?!

.از کسی ک ذاتش خرابه انتظار ادم بودن نداشته باش...👌🏻

جوری که من از ادم های لاشی بدم می یاد ماه پشت ابر نمی مون...

مگه میشه ادم بیاد پیشت حال دلش بد باشه🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط