{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤦‍♂️عمو پورنگم دیگه از دست رفت

🤦‍♂️عمو پورنگم دیگه از دست رفت
دیدگاه ها (۷)

😐😐😐

من خجالت میکشم 🤦

تهش اینه عن بشی تا سیفونتو بکشن 🖕

اولی: عمو کنچین جونم،حق داشتی ولی بابایم گناه داشت دیگه حس ن...

نکته این پست برای دست گرمی بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط