{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه برام مهم نبودی که نگرانت نمیبودم

دیدگاه ها (۱)

ا‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی خوداااااآااااا

😘😘😘😍😂😂💜💛

وقتی دیدی ازت ناراحت شدم بدون برام مهم نبودی کسی که برام مهم...

اگه براش مهم باشی نمیزاره مدت طولانی ای از دستش ناراحت باشی،...

اگه می‌بینید به رو نمیارم دلیل بر این نیست که برام مهم نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط