{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخدا نبودنت درده برامــ...):

بخدا نبودنت درده برامــ...):
دیدگاه ها (۰)

حال دلم خرابه...

آره یه تار موشو...؛

اصکی ممنوع...

حرفی ندارم خدا

نبودنت درده برام...!:)

یتیمی خیلی درده...@khabarjahadi

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط