{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو همه دارو ندار منی ❤️

تو همه دارو ندار منی ❤️
عشقم ولنتاین مبارک ❤️
دیدگاه ها (۱)

تولدم مبارک همتون باشه❤️

تولدم مبارک ❤️

از تو گفتن غزلی تازه که جان منینوش دارویِ دل وقلب پریشان منی...

شما همه دار و ندار ِمنی پسر ِام‌البنین :)❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط