{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم از روی عادت اینطوری میکنم دیگه😂

منم از روی عادت اینطوری میکنم دیگه😂
دیدگاه ها (۲)

هعی زندگی سخته فرزندانم

نه تنها گوشی بلکه سفیر همون نوشابه ای که مینوشی(کوکاکولا) هم...

فقط میتونم هیچی نگم همین:)

امیدوارم رفتم جهنم ببینمش چن دست کتک بزنم😂💔😑

منم اینطوری

#به_وقت_عشقنیمه گمشده عزیزم اینطوری نگام نکنی یه کاری میکنم ...

حس میکنم فقط منم که دیگه با این نمی رقصم بلکه گریه میکنم😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط