{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایشالله

ایشالله
دیدگاه ها (۰)

بچه ها دارم جدی میگم سعید و مریم نرسن به هم من خودمو جر میدم

الهی بری بمیری تو سپیده اشغالاین سعید الان باید بره تو خیابو...

ایشالله 🥰🙏

ایشالله خواستگاری داریم 🤣نانای کنید🎀♋اصکی اصلا مهم نیست حالش...

ایشالله بترکی از خنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط