{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احساس میکنم برای این صحنه زیاد گریه نکردم ، برم دوباره بب

احساس میکنم برای این صحنه زیاد گریه نکردم ، برم دوباره ببینم فایده نداره😔
دیدگاه ها (۴)

5 night at sukuna:

یه دیتشون تو رستوران نشه؟

رولم

اصن محتوا از ویدیوهام میباره 😔👍

مشکلات انقد زیاد شده که نمیدونم برای کدومش گریه کنم هرچند گر...

واییییییییییییییییییییییییی من نمیتونم این سریالو فراموش کنم...

این کارا فایده نداره باید برم میکاپ آرتیست بشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط