{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این ادیتم از قبلیه بنظرم بهتره🌝👍🏻

این ادیتم از قبلیه بنظرم بهتره🌝👍🏻
#گلجمال
#گلجمال_دوا
دیدگاه ها (۰)

این اهنگ و این سکانس:>>>>>>>>#گلجمال#گلجمال_دول

برای شادی روحش صلوات😂💔

🌝💜#گلجمال#گلجمال_دوا

اولین دیدارشون که نگاه عمیق گلی باعث شد واسه دوا سوء تفاهم ب...

یه تغییر کلی تو بیوم دادم خوب شده؟بنظرم خودم بهتره قبلیه هست

همون هایکیو بنظرم بهتره خیلی ممنون🎀

چرا گزارش کردین؟وای عاشقشممممم😭😭😭ویس ریده تو کیفیتشخیلی خوب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط