{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو بزنی زمینم نمیتونم بلند شم:)

تو بزنی زمینم نمیتونم بلند شم:)
#خجسته
دیدگاه ها (۰)

تو بزنی زمینم نمیتونم بلند شم:)#خجسته

اون دلش داغه با هیچی نمیشه تسویه:)#خجسته

دلم با تو بودن میخواد همین الانشم دیره:)#تتلو

اون دلش داغه با هیچی نمیشه تسویه#خجسته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط