{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این خیلی غمیگین بود

دیدگاه ها (۰)

جالب بود

من میمیرم برای این اهنگگگ

حسرت این روزا رو کی میخورم.

#غمیگین

دوستان بگین فیک رو غمیگین کنم یا شاد چون واسه هردوش برنامه د...

حرفی نیست...لایک یادتون نره ❤️ اصکی فقط برای فالور های زیبام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط