{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درستش اینکه

درستش اینکه
بهترین دوستامو ازم گرفتن🙂❤️‍🩹
دیدگاه ها (۳)

6سال گذشت یعنی؟ ـ. ـ. کی باورش میشه؟

وقتی بزرگتر میشی کمتر احساس شادی میکنی...

آرزومون دیگه شده«حسرت» 🫠❤️‍🩹

شوهرمممممممم🫠✨درخاستییی🥺❤️‍🩹

حالم بهم میخوره از اونایی که سعی میکردن دوستامو ازم بگیرن!🔇💤

چه اتفاقی برات افتاد؟بهترین دوستامو از دست دادم 🙃🙂

ازم فیلم گرفتن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط