{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه لطفی کن توگردن بگیر( Nadeya )...

دیدگاه ها (۱)

توصیف یه دختر...

زیاد که اهمیت بدی این خودتی که بی اهمیت میشی :/

نلوتین من بدون تع یه زندگی یه :(

مامان ببخش منو واسه دیوونه بازیام ....

رفیق،تولدت مبارک! تو بهترین رفیقی هستی که می‌تونم داشته باش...

تولد 🫂

تو این شرایط سخت، تلاش کن و تحمل کن. یه روز به جایی که خودتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط