{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شبی از بس پلیس گذاشت دنبالم خستم شده دیگه دارم میرم خونه

شبی از بس پلیس گذاشت دنبالم خستم شده دیگه دارم میرم خونه بخوابم خستم خسته🥵🥵🥵🥵
دیدگاه ها (۲۰)

وای خدا مردم از خنده

پیشی جان خیلی جدی شده امروز

خخخ

خخخخ

من دیگه از ویسگون میرم ولی اگه دوست دارید داخل آپارات دنبالم...

خدااااااایااااا دیگه خسته شدم .......میشه بیای دنبالم .........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط