{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این حس تجربه کردی ؟؟

این حس تجربه کردی ؟؟
من هرروز میکنم و کسی نیست که آرومم کنه همیشه به کسی نیاز داشتم بیاد بغلم کنه تا حالم خوب بشه ولی هیچکس نیست اومید وارم هیچوقت تجربه نکنی و واقعا خیلی بده من هر روز دارم تجربه میکنم واقعا حمله عصبی خیلی بده حالت خراب میشه نفست میگیره و هزاران چیز دیگه
دیدگاه ها (۱۳)

نزن

ههی دنیا

واقعیتش نمیکنم دهنش رو سرویس میکنم

،بی تی اس .........فئودور ..........دازای💜 نه بابا چیزی نیست...

نمی‌دونم چمه، نمی‌دونم چرا پریشونه مغزم،ولی منی که حداقل نمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط