{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو اگه گناه باشی من ز تو توبه نمیکنم😻❤

تنت؛لبت؛بازوهات؛چشات؛خندهات....
خب پس حق بهم بدین ک حسود باشم 😢❤
دیدگاه ها (۱۰)

پادشاهی کن در قلبم🙄👑

اگه قرارباشه اینجوری یکی نازموبکشه من همیشه قهرمیکنم

چشاتو میخرم بجاش الماس میدم🙂👇

فقط اونجایی ک خوابت نمیبره بعد یهو...

مخاطب اینا؟ خبببببببببب ادمی هست ک جاش از دنیا جداست. اگه به...

بعضی اسما بعضی حرفا بعضی عطرارو آدم یادش نمیرهبعضی وقتا آدم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط