{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نظرتون گوش دادن بود یا چیز دیگه؟😂😅

به نظرتون گوش دادن بود یا چیز دیگه؟😂😅
دیدگاه ها (۱)

حرکت شاهکار از پدر و مادرم😅😂

ببین من در کل دوتای بالایی رو بلدم بپزم(دوست داشتید براتون م...

عه آخ ای لپتاپه😂

آره دادا😎😂

نظرتون چیه دیگه از بامداد خمار نذارم البته فعلا

به نظرتون سناریو نویسی رو کنار بزارم دیگه ننویسم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط