{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره دیگه رها تو دیگه آیسان رو داری....

اره دیگه رها تو دیگه آیسان رو داری....
دیدگاه ها (۳۸)

دخترم ولی خب حق میگه

ونوم باشه

۱۱سال گذشت....

هفته ی آخر حضور مودریچ توی زمین به عنوان بازیکن رئال مادریده

دیگه ۴ میلیارد رو تو حسابت داری👍👺

سوال پست:ریاضی رو دوست داری؟جواب خودم: اره

اره اون هیچوقت عوض نشددست منم نیست باید یچیزایی رو بلاخره تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط