{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم ها از پیر نمی میرند ، آدمها زمانی می میرند ک از همه چ

آدم ها از پیر نمی میرند ، آدمها زمانی می میرند ک از همه چیز خسته شدن...💔🖤
دیدگاه ها (۴)

🖤💔

🖤💔

🖤💔

تو را من آرزو کردم...💞کسی دیگر تو را دارد :(💔🖤

آدم ها رو لحظه ها پیر نمی کنن...آدم ها رو آدم ها پیر می کنن....

کتاب: هردو در نهایت می میرند:)#هردو_در_نهایت_میمیرند

جوری که من از ادم های لاشی بدم می یاد ماه پشت ابر نمی مون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط