{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

pryatki 79785402

دیدگاه ها (۶)

لا اله الا الله😔

داریییم مذاکرههه میکنیممم پشمام داداش مذاکره کردیم ایران درس...

(مخاطب نداره فقط دارم از ته مونده های گالریم استفاده میکنم)

🤎🖤

الـوداع الـوداع یـا حَبیبِـي حُسیــن 🖤🖤🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط