{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو صلا زشت نیستی 😁

تو صلا زشت نیستی 😁
دیدگاه ها (۰)

حق

وای جر

😐😳

عضوه زشت؟ 🥴🤫✨ارمی نیستی اگه لایک نکنی فالو نکنی

هرکی که زیر این پست احساس زشتی میکنهباید بگم که تو زشت نیستی...

تو نیستی ولی......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط