{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره...خوبم

دیدگاه ها (۲)

🗿🎀

خیلی وقته سناریو و فن فیک نزاشتم؟🗿

خب بله...برادر مسدود شد برای دومین بار🗿

...

اره خوبم...

اره خوبم تو چطوری؟

خستمه 🤡 واااای خوبید ؟شاید جواب بعضی ها باشه اره من خوبم یک ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط