{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هنوز باورم نشدهه😭استرو.. بدون تو؟.. نه این امکان نداره

دیدگاه ها (۰)

نههههههههه

نفر_بعدی_در_کار_نیست

نههه😭از شدت گریه الان که روزم حالم داره بد میشهههههه

خودمم نفهمیدم چجوری عاشق شدم

نهه، این امکان نداره😆😂

باشه تو یه entp ولی امکان نداره اونقدر دلقک باشی-من تو مایکت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط