{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نظرتونه از الان به بعد پست ماشینی بزارم یا همینجوری مثل ق

نظرتونه از الان به بعد پست ماشینی بزارم یا همینجوری مثل قبل پستای قاطی بزارم؟
دیدگاه ها (۰)

نظرتونه بزارم ؟⢀⣤⠤⣄⠀⠀⠀⠀⣠⠤⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢠⠞⠀⠀⠈⢷⠀⠀⡜⠃⠀⠈⢳⠀⠀⠀⠀⠀⣾⠀⠀⠀⠀⠘⡇⢰⠅⠀...

نظرتونه از ماشین بزارم؟

ثلام ☝🏻تصمیم دارم پستای پیج رو پاک کنم فقط پین ها بمونن، نظر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط