{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

می خوام برگردم ویسگون😦

می خوام برگردم ویسگون😦
ولی نه با محتوا mbti 😛
نمی دونم پست ها از چی باشه و نظر می خوام عزیزان (آخرم کار خودمو میکنم🤣🤣)
و اینکه می خوام یه چند تا دوست پیدا کنم 😧(مگه کشکه مشتی ؟)
دیدگاه ها (۳۴)

شکا_

ثلامخوبی؟

سلامممعاممم نمی‌دونم واقعا کسی منو یادش میاد یا اینکه اصلا ف...

اهم سلام کلا پیج رو زدم از نو ساختم نمی دونم خوب شده

(عسلیا می خوام برمنمی دونم شاید برگشتم ولی شایدمی خوام یه مد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط