{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا میتونی یا باید بتونی🙂‍↔️😌

یا میتونی یا باید بتونی🙂‍↔️😌
دیدگاه ها (۶)

بگو راحت باش ‌¿▪︎😕

▪︎کاش..▪︎

احمق های خوشحال؟ فک کنم اونا هم دیگه خوشحال نباشن...

سرتون تو زندگی خودتون باشهههه😑😒

گاهی باید در لنجن فرو بری تا به بتونی خودتو بیرون بکشی،،

یا باور کن که میتونی یا تا ابد باید تماشا چی بمونی .....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط