{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیدگاه ها (۰)

ما ریشه در خویش داریم و سبز گشتیم و سبز خواهیم ماند .

حسشو میخوام ✅✅✅

حداقل به اندازه عمق اقیانوس ارام))

بیاین کام بزارین بحرفیم دلم تنگ شد براتون))))

افراشت به کوی عشق، پرچم، عباسدر عشق، فشرده پایِ محکم، عباسبی...

آرامش دلهای بیقرار

برای پیشرفت منو فالو داشته باش#انگیزشی #درس #مطالعه #کنکور #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط