{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنت برا من بود یکی دیگ میگیرتش

تنت برا من بود یکی دیگ میگیرتش
قلب🖤قرمزش کنplease ❤
دیدگاه ها (۰)

همه میگن به فکرش نباش اون دیگه رفته بر نمیگردع🚶‍♂️💔

سرگردونی مث فندکت تروم میکنن مث من دکت قلب🖤قرمزش کنplease ❤

شاید من ببخشمت ولی رفیقم این طوری نیس قلب 🖤 قرمز کنplease ❤

قلب 🖤 قرمز کن please ❤

👆این قلب رو قرمزش نیکنیاسمرفود

یونگی مری میییی یونگی مری مییی یونگی مری میی

قلب بی رنگ رو قرمزش کن مرسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط