{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخدا فقط فوش میدمممممم

بخدا فقط فوش میدمممممم
دیدگاه ها (۴)

اصلا هم عصبانی نیستممممم

من جونمم برای این خوناشام جذاب میدمممممم

باباااااااااا تو هنوز صدات مثل نینیه بعد میای به ما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط