{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایی چرا شیپ میکنین؟؟؟؟؟؟

خدایی چرا شیپ میکنین؟؟؟؟؟؟
من خودم هم بلینکم هم آرمی ولی شیپشون نمیکنم
دیدگاه ها (۱۱)

من بیشتر با پی هان حال میکنمهرچند شخصیت منفی داستانه ولی خب

ایشون شوعرم هستن😌

حقیقت محض

شیپ سرطان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط