{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستان سیلام ببخشید این مدت نبودم فداتون شم خوبید

چیکار می کنید امتحانو ریدین دخترای من؟
نظر بدین چون تا حالا از این ادیتا نزده بودم


𝘿𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙣𝙤𝙩 𝙛𝙤𝙡𝙡𝙤𝙬?
فالو نمی کنی خوشگله؟









‌کُــپᩘຼی سᩘຼول‍ـۍ دخٺࢪ꯭مــآ͠ه☆★




#اسکیز_زندگی_استی_کیپا‌پ
#هیونجین #بنگچان #لینو #هان #چانگبین
#فلیکس #سونگمین #جونگین ✨🎀

ִֶָ. ..𓂃 ࣪ ִֶָ🪽་༘࿐‧₊˚♪ 𝄞₊˚⊹‧₊˚♪ 𝄞₊˚⊹‧₊˚♪ 𝄞₊˚⊹⋆.˚✮🎧✮˚.⋆˚˖𓍢🌷✧˚.🎀⋆
دیدگاه ها (۱۴)

درکی از استرس ندارم؟

هیچ وقت نمی بخشمشون

تمها شیپی که دوسش دارم 🛐🛐🛐🛐🛐🛐

خدایی حق نیست‌؟‌.😓😂😂😂😂

هرچی بگذره بازم خاطرات زرد من می مونید:)))

ولی جوری که میلی با هر مدل مویی خوشگله😭😭😭😭(می بینین پستام چق...

ددی تو حرف نزده من برات جیغ میکشممم😲🥹💕هیاااانسگمذمیمبملکیمکی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط