{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اومممم...... اگه بهش پیام بدم مزاحمشم پس پیام های قبلیمون

اومممم...... اگه بهش پیام بدم مزاحمشم پس پیام های قبلیمون رو میخونمم...... بالاخره اون مال اونه نه من .....
دیدگاه ها (۵)

اون هست....

بیا بریمممممم

مخاطب.....داره ولی نمیزارممم

عاشق این جمله شدمممم

سلام بچه ها اگر میشه دختر نامرعی رو دنبال کنید اون رفیقمه و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط