{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوبی کردن ازیاد میره ولی بدی نه

خوبی کردن ازیاد میره ولی بدی نه
دیدگاه ها (۱۶)

صبورباشیدکه امتحان الاهی سربلندباشید

سلام امیدوارم حال ودل خوشی داشته باشید

سه بارشکست عشق داشتم

فقط کافیه وایب خوبی بدی

اونقدر که با خوبی دشمن پیدا کردیمبا بدی نکردیم

با اینکه پدر بدی داشت ، پدر خوبی شد🥺💖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط