{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فرزند اول خوانواده هستم و دخترم هستم برای همین با تمامممم

فرزند اول خوانواده هستم و دخترم هستم برای همین با تمامممممم وجود این کلیپ و درک‌ کردم🙃
دیدگاه ها (۰)

حرفی ندارم واقعا:)

:)

فکر کنم تنها کسی که دید خدا بود:)

سللم بچه ها میدونم یه مدت نبودم اما ببخشید حقیقتا زیاد حال ن...

میدونم ریدم ولی اینو برای روبیام درست کردم روبی های خوانواده

این مدارک که برای دخترم زهرا جونم دراه پاييز میره پیش دبستان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط