{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه باید اینو یادمون باشه....

همیشه باید اینو یادمون باشه....
دیدگاه ها (۲)

زیبا نیست!!

هیچوقت....

):

مهم نیست....:(

مطمئنم اینو هممون یادمون رفته بود

*یادمون باشه در املای زندگىهمیشه براى «محبــّت»تشدید بگذاریم...

یادمون باشه تا تو ایرانیم اینجوری نخندیم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط