{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لازمه بِگم ك هیچڪس

لازمه بِگم ك هیچڪس
جاتو نمیگیره دلبــر♡
.
دیدگاه ها (۰)

ⁱᵗ ᴅᵒᵉˢⁿ'ᵗ ᴍᵃᵗᵗᵉʳ ᴡʰᵉʳᵉ ⁱ ᵃᵐ ɪ ᴀᴍ ʏᴏᴜʀs

#- ؏ـمريَ 🥺♥️#.- פـلالييہِ 🥺♥#.- ؏ـشكيہِ 🥺♥️.

هیچکس جاتو نمیگیره هیسونگ...

نمیگیره جاتو هیچکی بجز تو:)

بگم کی میگیره جاتو...بفرما🤗

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط