{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوسِــت دارَم:)

دوسِــت دارَم:)
دیدگاه ها (۰)

★اَز مَـن خــوشِـــت مـیــاد؟

★مَــن راجِــبِ مـامــانـَــم حَـــرف نِمـیــزَنـَم

مـیــشـهِ نـادیــدَم نَـــگـیـری؟

دوســت موســت؟نسـبــت؟

از مــن پـرسـید ایــا کــسی را آنــقــدر دوســت داریکــه بـر...

اینکه من خیلی حساسم..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط