{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#استوری

#استوری
ما به اندازه کافی سخت نیستیم
دیدگاه ها (۰)

#استوریاگر بیایی من چشم به راه چه کسی بمانم ؟

+محمود درویش میگه: کُل الذی أوجعنی، صَنعنی.هرکس که مرا به در...

دختر بودن سخت هست به اندازه کافی.حالا دیگه فکر کن موهات فر ب...

هیچ وفت به اندازه کافی عشق دریافت نکردم

ما در برابر هیچ رنجی به اندازه عشق بی دفاع نیستیم!‌‌❤️‍🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط