خوب موندن تو این روزگار، قشنگترین هنر آدمهاست. اینکه قل
خوب موندن تو این روزگار، قشنگترین هنر آدمهاست. اینکه قلبت به بدی عادت نکنه و راه دل شکستن رو بلد نباشی، #سادگی نیست نشونهی #اصالت وجودته. آدمای نجیب، همیشه برنده واقعیان، حتی اگه بقیه متوجه نشن. ˖ · ⋆。𖦹 ˚ 𓇼 ˚。⋆ · 𓏲๋࣭࣪˖ .ᐟ · ⋆。𖦹° ⋆.ೃ࿔*: #ویسگون